Äntligen vår...

Hej hopp...

Idag tror jag äntligen våren har kommit tillbaka... Klar blå himmel och strålande sol och nästan helt vindstilla... Härligt väder att åka ner till stan i...

Idag tog vi en riktig sovmorgon jag och Alvin vi vaknade vid halv tio... Så jag känner mig utvilad idag.. Men det gjorde nog inte LAvin för han sover igen... =)  Nu på förmiddagen har jag grejjat lite med tvätten vikt in allt i garderoberna sönt att ha det gjort innan vi åker ner till stan så man slipper se det när man kommer hem... när ALvin har vaknar ska vi åka ner till stan och luncha med Emma Jessica och Marie tror hon har William med sig med.. Emma och Jessica är barnfria idag lykostar :P Men jag tar med mig min lilla son vart jag än ska =) Efter vi har ätit ska jag gå lite på stan med Julia ska bli trevlig eftersom vi inte träffats på ganska så länge nu =)

Annars händer inte så mycket idag...
Uppdatering vad det gäller Alvin har har ju börjat sitta nu.. Eller det har han gjort ett tag med det är nu först i veckan han har börjat parera lutningar och kan sitta sj längre stunder och faktiskt leka... Men man får ha koll på honom så han inte trillar bakåt.. Men vi får ha ett mjukt täcke eller filt bakom honom så han intre slår i huvudet.... Han är så duktig och det är så kul att följa alla framsteg han gör.... Vår lilla prins...=)

Vi beställde ju gå stolen till Alvin förra veckan så jag hoppas den kommer nu i veckan eller nästa för när vi beställde den va den inte i lager utan leveransen skulle gå den 10 april men det är ju långfredagen och så är det ju röd dag.. Men vi kollade hemma hos Emma på datan och då fanns den i lager så jag hoppas den kommer nu i veckan... Skulle va skönt om han kunde köra runt i den i påsk=) om han kommer på hur man ska ta sig fram i den =)

Nähe nu ska jag packa och göra iordning inför stads resan...
Ha en bra onsdag... Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Emma

=D Ja det kan jag väl göra :D

2009-04-02 @ 20:22:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0