Länge sen sist... igen

.. nu va det ett jäkla bra tag sen som jag bloggade något, men jag har inte rikgit haft lust, så jag har lagt det på is lite, har inte heller haft ett sånt händelserikt liv nu dom senaste månaderna, har ju som alla andra månader varit mamma ledig och umgåtts med min son och min sambo och vänner...

Men nu har det ju som sagt varit jul och nyår som vi har spederat med nära och kära,vilket hat varit mycket trevligt... Men jag kan inte riktigt förstå att allt redan är över,det har gått så himla fort allting..

Imorgon är det min sista dag som mamma ledig Alvin har blivit stor nog nu att börja dagis och inskolningen ska hans pappa stå för eftersom jag börjar skolan på torsdag, eller det är bara intoduktionsdagar så det startar på riktigt på måndag... Det ska bli så himla skönt att komma igång, jag kan säga att jag är såå less på att gå hemma nu och Alvin behöver verkligen börja på dagis, för han är överallt och ingenstnas här hemma. nu, så det kommer bli kanon för oss båda.... Och Alvin kommer trivas som fisken i vattnet på dagis bland alla andra barn, personalen är med helt kanon så det kommer bli toppen, jag känner ingen som helst separationsånget utan tycker det bara ska bli skönt...

Förövrigt så har vi lyckats dra på oss en förkylning hela familjen, pappa blev sjuk först, och han blev ju nästan döende, nyårdagen va det min och Alvins tur att bli förkylda och vi har ju tagit det lite bättre än crille=) undra varför ?? hmmm =) men vi är på bättrings vägen vi med nu äntligen det är skönt... Alvin äter väldigt dåligt med nu för tiden, han äter nästan inget alls på dagarna och jag börjar allvarligt bli ganska så orolig att det är något med honom.. Så imorgon ska vi ringa till jourcentralen, för jag vill att dom ska kolla hans öron och hals, kan mycket väl vara något där som gör att han inte vill äta, han sover lite oroligt på nätterna med, det kan lika väl vara förkylningen men jag tycker ändå vi ska kolla upp det så imorgon hoppas vi på att få komma dit...
Annars är vi ju lediga hela familjen imorgon så vi ska säta ut julen och slänga ut granen, sen får vi se vad vi hittar på för skojigt=)

Ikväll blir det bara en lugn tv kväll ska se en dokumentär på kanal 5 vid tio =) jag gillar dokumentärerså det blri det ikväll... nu ska jag lägga in lite bilder sen ska jag fortsätta att ta hand om tvätten, jag uppdaterar mer på Torsdag efter första dagen i skolan..
Ha det fint tills dess...
Kram

          

 

       

 

       









Kommentarer
Postat av: Bulle i ugnnen

Åh vad mysig bild på dig och alvin :)

2010-01-05 @ 19:19:35
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Avins mormor

Äntligen lite bilder på min lille prins =)

2010-01-05 @ 20:07:00
Postat av: Julia

Fina bilder!

Hahah christian nästan döende.. Det brukar alltid vara så med männen hahah :) pappa är halv död om han har 37,2 typ haha

2010-01-05 @ 20:40:31
Postat av: Christian, Pappa, sambo

Jo....Jag har ett namn. "pappan" , "sambon" mm.

2010-01-05 @ 21:14:10
Postat av: Emma

Haha segdeg på att uppdatera! =)

Finally...

2010-01-06 @ 11:38:17
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0