Äntligen Fredag...


... Idag är det äntligen fredag och det innebär helg för oss här hemma.. Crille är ju ledig idag Alvin är på dagsi och jag ska plugga hemma idag, så det känns lite som helgen redan har börjat vilket är kanon skönt.
Som sagt idag klev vi upp vid sju för att göra oss iordning frö att Alvin skulle vara på dagis vid kl 9, han går ju efter sitt shema idag så han ska vara till 3 så han hinner även äta mellis på dagis.

Crille och jag ska ner till stan sen, gå en sväng på systemet och sen ska jag bort till skolan och inhandla en bok så jag kan få klart en uppgift nu idag och på söndag,det är skönt att plugga på distans då kan man lägga upp allt efter hur man själv känner det. Ska även till skolan på måndag eftersom vi ska ha en genom gång med andning och cirkulation, ska bli roligt


Annars har Alvin gått och blivit förkyld igen men jag tror det kan vara alla baciller på dagis som blrjar krypa på, hoppas han blir bättre i helgen, så han inte blir sämre. men som sagt han är ju bara ltie snorig, men detä rj ag med så det går kanske i en ond cirkel här hemma för man kan ju inte låta bli att pussa på honom=)

I helgen blir det lugnt, vi ska hem till Crilles mormor imorgon på lite kalas eftersom hon har fyllt år i början av månaden, och jag vet att det kommer bjudas på smörgåstårta =) mmmm vad gott det ska bli. Sen ska vi bara klura ut vad vi ska köpa för något till henne, tycker det är så tråkigt att bara ge bort en blomma så vi får se vad vi hittar på helt enkelt


Nej nu ska jag ta tag lite i skolarbetet. hoppas ni alla får en trevlig helg
Kram från oss

Kommentarer
Postat av: Emma

ÄNTLIGEN FREDAG?? Det är faktiskt måndag idag, hahahhahahaha

2010-01-25 @ 10:33:46
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Doris

Fortfarande?

2010-01-30 @ 18:38:20
URL: http://sjuryssarochenaskkopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0