Snö Snö och åter Snö...

Goddagens...

Måste börja mitt ilnägg med att klaga på dessa jäkla vädergudar vi har i Sverige, tycker inte dom att det räcker med snö?? Nej tydligen inte för nu har det snart snöat konstant i ett dygn, jag tror aldrig att jag har varit med om så här mycket snö i hela mitt liv. Vissa har man sett på bilder och så men inte upplevt det live så här långt ner i Sverige, hur som helst så har jag tagit lite bilder på all denna snö så man har minnerna kvar sen när det inte kommer någon snö en vinter =)

Denna veckan har jag varit hemma och pluggat båda måndag och Tisdag, även idag ska jag sitta hemma och plugga, går riktigt bra och jag har kommit fram till att jag är mycket mer koncentrerad när jag sitter hemma i mig ensamhet och pluggar, Idag ska jag skriva klart det lilla på Omvårdnadsarbetet och börja med en uppgift i Människan Socialt och kulturellt.
Alvin är på dagis lämnade han vid nio, och man kan säga att det jätte jobbigt att ta sig bort till dagiset när dom inte har plogat det senaste dygnet, så jag fårgade personalen på dagis om jag kunde ha vagnen stående på dagis, och det kunde jag, Alvin sover ju i vagen fortfarande så det är därför den ska vara kvar på dagis, så i em ska jag hämta honom i pukla vilket kommer bli mycket lättare.
När Crille kommer hem ska vi åka och veckohandla en sväng, behövs fyllas på båda blöjor och mat.

Jag skulle ju egentligen ha möte angående sommar jobb idag med det blev förflyttat till fredag 10,30 ist, så då får ni hålla tummarna för mig =) jag hoppas jag får detta sommarjobbet skulel vara så skönt att redan ha det fixat, men om jag ska vara ärlig så tror jag att jag kommer få det =) Kommer redan bra överens med chefen de lilla vi har pratat, hon verkar verkligen vara en jätte lätt person att ha och göra med.

Nu ska jag ta mig något att äta sen ska jag kolla på Andra Avenyn på datan innan jag börjar plugga.

Tjing A Long...



Bild utanför köksfönstret


Altanen


Från vårat sovrum ut mot skogen

Kommentarer
Postat av: Emma, the best friend <3

Klart du kommer få jobbet! Vi kommer ha det sååååå roligt =)...



Haha men helt ärligt, det kan ju faktiskt vara en istid påväg? Det är ju kallt överallt i världen, nästan! Haha..Det är allt väldigt mysigt iaf. Och om istiden ska vara såhär "varm" gör det inget om det blir en istid. Hehe

2010-02-03 @ 14:54:08
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0