Fredag kväll...

Hej hopp...

Just nu här hemma så väntar jag på att pizzadagen ska jäsa klart, för vi håller nämligen på att göra hemmagjord pizza, mums det ska bli gott, den är nog klar lagom till Lets Dance kan jag tänka mig =)
Alvin har vi lagt nu för natten så han somnar nog snart, och Crille står och diskar.

Idag har Alvin som vanligt varit på dagis och lekt av sig med sina kompisar, jag själva har varit på ett jätte trevligt möte idag, angående ett sommar jobb inom äldrevården, ser mycket lovande ut, så jag ska prov jobb där den 23 och 24 feb ska bli jätte skoj, va inne och hälsade på på själva boendet idag med så jag vet vart jag ska gå när det väl är dax, och gud vilken underbar personal man känner sig verkligen mer än välkommen så det ska bli roligt, sen är det ju även ett STORT plus att min underbara Emma ska jobba på samma ställe i sommar =)

I em när jag hämtat Alvin och Crille kommit hem så åkte vi ner en sväng till Överby (shoppingcenter här i tollhättan) för att mäta Alvins fötter har haft en känsla av att hans nu varande vinter skor har varit på gränden till försmå och mycket riktigt va dom det, så vi gick in på stadium och hittade ett par Everest kängor fär 199 kr på rean hade kostat 399 så där gjorde vi ett jätte bra klipp dom va även vättentäta,vilket är bra nu när det kommer bli en massa slask när all snö ska bort, men ungen har st 23 i skor han fötter växer som bara den, men han hade iof 1,5 cm tillgodo vilket är bra när man ska ha i en raggsock, sen va vi även och köpte en cykelhjälm till honom, eftersom han ska åka pluka med dagis längre fram i någon back här i närheten så va han tvungen att ha det, är ju även bra för honom att han har en cykelhjälm nu till våren, så ni ska bara köpa till en cykelstol till honom med och förhoppningsvis en cykel till mig =)

I morgon på förmiddagen har jag bestämt mig för att rensa alla skåp i köket är hur mycket som helst i alal så nu måste det verkligen rensas, på em när Alvin sovit och iv har ätit så ska vi hem till Crilles farmor på en lite fika, ska bli trevlig hon på talar varje gång man ser henne om att vi ska komma dit eftersom det va så länge sen så nu är det änna dax,på kvällen ska vi lyxa till det med tre rätters här hemma mmmm vad gott det ska bli =)

Söndagen ska jag hem till Marie på Mary Key visning är det tänkt ska faktiskt bli jätte trevligt=)
Annars blri det mycket lugnt i helgen, skönt det med för nästa helg ska vi ut och fira Emma som fyller hela 23 år =) så då blir det födelsedagkalas=)

Nej nu gottfok mpste jag ta tag i degen som är färdig jäst , blir tyvärr inga bilder idag men ska ta lite bilder imorgon både på hans hjälm och stövlar så mormor och morfar och faster få se som inte ser Alvin så ofta =)
Ha en fortsatt bra kväll

Ting A Long!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja och det är tur att det är värt besväret =) åh vad jag längtar =))

2010-02-05 @ 21:16:20
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Doris

Och faster!

Faster ser inte heller Alvin så ofta.

Hon vill oxå ha kort!

2010-02-05 @ 21:35:38
URL: http://sjuryssarochenaskkopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0