Fredag...

Godkväll....

Nu sitter man här i soffan och jäser efter en god middag som bestog av tacos =) alltid lika gott, skulle kunna äta det oftare men det brukar bli varannan fredag iaf...

Idag har vi varit på Överby med Rebecca och Elsa... Ble en ganska så snabb visit men det va kul att komma iväg lite.. Fick ndå med mig lite smått och gott hem =) Köpte bland annat ett vindskydd till Alvins vagn, kan vara gott att ha de nu när de blir lite kallar ute och när det blåser som det har gjort nästan hela veckan här i trollhättan.. Sen blev det även en jätte fin body på Cubus, har kollat in den jätte länge så jag köpte den nu.. Vet inte varför jag inte köpt den innan det har nog helt enkelt inte blivit av bara, sne hittade jag ett par långkalsånger till Alvin som med kan vara bra och ha nu när det är kallt och en liten blomma att ha på byrån i hallen...
Såg även ut lite saker till Alvin idag en bultbräda och en box där man kan lägga klossar i så det ska min mamma och lillebror köpa till honom.. Så alla som har tänkt köpa det kan låta bli =) heheh...

Det blev en långpromenad hem från Överby idag.. missade bussen, eller när jag kom ut från maxi så kom bussen och jag vinkade in honom så han skulle stanna men han bara körde förbi, jävligt taskigt för han såg mig... Så det va bara att knata hem för nästa buss gick om en timma.. Så håller dom på att bygga om den långa backen upp till oss så jag va tvungen att gå runt hela skogshöjden för att komma hem... Men Alvin somnade så gott i vagnen och sov två timmar.. så han va nog trött...

Nu ikväll blir det bara lugnt. Idol och sen kändis djunglen,tycker det är sådär men nu har jag sett dom två sista av snitten och idag är det final så jag tänkte kika på det=)

Imorgon ska vi ut hela familjen och leta presenter till Alvin=)

Nu ska jag ta fram fredagsgodiset och börja mummsa=) Men innan lägger jag upp ett par bilder.. Ha en bra fredag kväll .Kram



Sovandes i vagnen på väg hem, det nya vidskyddet är på såklart, det
blåste ju lite idag..


Sover så gott... Det har till och med blåst in böös på Alvin..


Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt vindskkydd =)

Haha jo appropå att fira dig. Robban sa till mig att han hade planer för oss nästa lördag. Vi ska ut och äta och sen gå på bio =(

2009-09-26 @ 06:14:50
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Johanna W

Vad gott med ett vindskydd för Alvin!

2009-09-26 @ 17:51:48
Postat av: Emma

Men jag kommer på lördag ju =)

Vill ju fira min älsklings Emilia =)

Puss <3

2009-09-27 @ 02:40:32
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Määä mitt inlägg kom inte med! Men jag ska med nästa lördag!!

Puss

2009-09-27 @ 03:03:39
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha oj det gjorde det visst =)

2009-09-27 @ 03:04:23
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0