Torsdag..

Godkväll...

Idag har vi haft fullt upp verkligen, inte ne lugn stund förrens nu på hela dagen...
Vi vaknade vis halv tio idag vilket va väldigt skönt, blev lite sent igår, inte förrens halv tolv åkte Emma hem så det blev en lång kväll igår, men idag blir det tidigt i sängen...

På förmiddagen va det lite tvätt som skulle vikas alltid skönt att få bort de.. sen va det bara in i duschen och äta innan vi åkte ner till lärarcentrum för ett mäte med en handläggare inför skolstarten i januari.. Mötet va väldigt bra fick reda på lite infomation och hur man hittar olika saker på deras hemsida som kan vara bra att veta... Hon hjälpte mig även med att fylla i min ansökan, vilket va väldigt skönt... Trodde mötet skulle ta längre tid med det tog bara en halv timma skönt, sen åkte hela familjen till Vänersbog för att vi hade tänkt att hämta ut biljetterna till bion nästa vecka, men det va inte öppetutan öppnade vid 17.., Så ist gick vi till systemet för att köpa ett par cider till mig när jag ska ut på lördag, vi hittade även 09glöggen så vi slog till, smaken i år är clementin så det ska bli spännande att smaka den...

Nu är Crille på möte sen ska han hämta ut sin nyinköpta blixt till systemkameran och sen ska han ta svängen förbi Vänersborg igen för att åter igen hämta biljetterna... Jag ska snart gå och lägga sonen i familjen, sen ska jag bara slappa framför tv:n...

Imorgon får vi se lite vad som händer på dagen... Men på kvällen ska vi ut och handla lite mat sen blir det en lugn hemma kväll.. ska bli skönt...

Nu ska jag ta och gå och lägga sonen =) Han är ganska så trött eftersom han inte sovit alls mycket idag... Ha ne bra slappkväll =) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0