Tisdag...

Hej hopp....

Tisdag idag då... Vi skulle egentligen med Alvin till tandläkaren idag på morgonen vid 07.20 men vi missade tiden, hade helt glömt bort tiden men jag kom på det vid fem över sju, så det va bara och ringa till dom och säga att vi helt har missat tiden, så vi ska få en ny kallelse i Noveber....

Igår fick ju Alvin dom dumma sprutorna på Bvc ,så idag har han feber, Crille kom inte med han innan jobbet och tyckte jag skulle gå upp och ta febern på honom, så sagt och gjort de gjorde jag ju då termometern visade  38.5 det är ju visserligen inte mycket feber med det är ju feber så han fick sig en Alvedonsupp sen gick vi och la oss igen.. Han somnade illa kvick och vaknade vid nio så nu är han igår och leker här hemma =) Men han har fortfarande feber med nu bara 38.0 får se om det ger sig underdagen...
Så idag blir det bara att vara hemma, skulle träffat Kajsa och harry idag men jag tror vi väntar tills imorgon eftersom Alvin har feber... Skit väder är det ute idag med regn regn och åter regn... Så idag ska jag passa på att tvätta... Roligt, men tvättkorgen är överfull igen...

Igår hade vi en kille här hemma som pratade pension med Crille.. Så fort han kom innanför dörren så ville Alvin upp till honom sen vinkade han hejdå till mamma och pappa =) Han är inte blyg han inte... Men det är skönt att han kan gå till vem som helt på ett sätt för då är han inte så beroende av oss hela tiden...
Jag tror Alvin snart börjar gå helt själv för han släpper mer och mer från olika saker och börjar gå nu.. .Så om ett par veckor kanske vi har en liten kille som traskar runt här hemma ist för att kryper =)

Nu ska jag ta och försöka ladda upp bilderna som inte gick igår, sen ska jag ta med min lilla killen in på hans rum och leka lite... Ha en bra dag. Kram


Alvin skulle hjälpa pappa och fixa lådan, men det va mycket roligare att
sitta i den=)


Alvin äter tårta själv på sin stora dag...


Mumms vad gott =)


Berget med paket...


Lite av folket vid ena bordet...


Lite till av folket vid samma bord..

Mer kalas bilder får ni inte se.. Tog bara domma med den lilla kameran, resten är på systemkameran...


Alvin igår innan vi skulle till Bvc, den fina adidas dressen fick han av
fadder Martin, Henke och Jocke... Han har även jackan men inte på sig =)


Alvin med sin nya Mazdabil...

Kommentarer
Postat av: Emma

Faan sikken cool mazda bil, haha!!

Klart vi finns här och ställer upp när vi kan! =)

2009-10-20 @ 13:58:33
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0