Sjukling

Hej..

Måste bara säga att hlegen har varit jätte bra och lördagen blev jätte lyckad.. Tack tjejer nu är guldvärda=)

Men nu är det så att jag har gått och darigt på mig världensförkylning, den slog till i söndags eller rättaresagt under natten till söndagen efter jag kommit hem från krogen... Inte alls kul.. Är matt i hela kroppen och har inte ork till något... Särksilt inte till att ta hand om Alvin.. Men det måste jag ju göra iaf.. Det är inte lött att vara mamma Alla gånger.. men det är bara att bita ihop.. Igår va vi bara hemma och inne.. Jag fick tvättat och dammsugat iaf.. Men idag när jag vaknade känndes det som de va ännu värre så jag ringde Alvins farmor och frågade om hon va ledig idag, vilket hon inte va men hon började vid tre så hon va snäll och hämtade Alvin vid halv 11 och lämnar honom ingen innan hon ska till jobbet vid halv tre... Det är verkligen jätte behövligt både för mig som är sjuk och för Alvin eftersom jag inte mår bra och har ont i kroppen så orkar jag ju inte leka och busa med honom som jag brukar så då är det bra att någon annan kan göra det med honom...
Imrogn skulle vi egentligen till Wenche och Steh på hans födelsedagskalas , men så blir det inte, vi får vara hemma så vi inte smittar ner dom andra vilket jag tycker är jätte onödigt... Men jag hoppas verklgen denna förkylningen försvinner snart...

Alvin har klarat sig än så länge vilket är jätte skönt...

Så nu vet ni varför det är dåligt med uppdatering.. bilder kommer någon annan dag i veckan, kan ju alltid hoppas på imorgon... Nu ska jag inte liggläge i soffan igen, ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0