Onsdag..

God morgon...

Idag belv det en lång sovmorgon för mig och Alvins del.. Vi vaknade vid 10 i 10 ,och jag hade bestämt med Kajsa vid kl 10 men som tur va ville Harry sova innan dom gick hit så det blir inte så stressigt nu, men och andra sidan hade det ju inte gjort något om dom kom vid tio heller föutom der att jag hade sett ut som ett nyvaket spöke =)

Igår va vi bara hemma hela dagen, Alvin hade ju feber med den höll bara i sig till på förmiddagen så de måste varit sprutan han fick kan inte se att det skulle varit något annat.. Men det är skönt att han är feberfri nu...

Jag och Crille har ju velat gå och kika på MJ film som ska gå på bio i två veckor,men vi har inte fått tummen ur att beställa biljetter, men igår tog jag tag i det, så nästa torsdag ska vi gå och se filemn vid kl 21, ska bli jätte mysigt.. Crilles mamma jobbade givetvis till Halv nio den dagen,men hon kommer hit direkt efter hon slutat snäll som hon är =) en halv timme innan skulle egentligen Emma kommit hit och vairt här till Alvins farmor kom, men hon fick en operations tid igår efter jag hade ringt, så hennes snälla pojkvän Robban kommer hit en halv timme, Jätte snällt. Vi har ju som sagt svårt att få barnvakt, och nu är det ännu svårare för Crilles syster har fort iväg till London, så nu har vi bara Crilles mamma, Så ibland får man fråga våra underbara vänner och det är inte några problem =)

Igår kom även barbapappa stickersen hem som vi ska ha till Alvin rum, så igår kväll fick han somna i vårat rum så vi kunde sätta upp dom och det blev väldigt bra =) Tog kort igår med det blev inte så bra med lkuset så jag ska prova idag igen så lägger jag upp dom ikväll...=)

I Em kommer Emma och Melvin hit ska bli roligt.. Melvin åker hem med papap robban sen och Emma stannar kvar för vi har ju våran tradionella vin kväll ikväll =) Så det blir ett par glas vin och massa prat, trevligt trevligt...

Någon framsteg frnå Alvin sen igår då, jo han börjar säga pappa mer och mer tydligt, nu är det inte bara dada han säger utan nstan helt och håller pappa... Känns som han läs sig något nytt varje dag min lilla underbaring...

Nu ska vi ta och göra oss i ordning så vi är klara när kompisen Harry kommer hit=)
Ha en bra onsdag kära vänner, kram från oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0