Oktober månad..

Hej...

Redan inne i oktober nu, och det märks senaste veckan har det blivit jätte kallt både på dagarna och nätterna.. va minus här igår morse, minus redan??? Är det nite lite väl tidigt.. Men iaf i oktober är det mycket som kommer att hända, bara roliga saker vilket ska bli kul=) massa kalas kommer det bli med... Men det är bara trevligt...

Idag kommer bli en riktig slappar dag här hemma... Skönt.. Jag tänkte jag skulle dammsuga och städa rent toan och kanske få i en maskin tvätt idag med... =) Vi ska inte gå utan för dörren idag... För ute är det grått och regnit, inte något lockande väder alls...Idg vakande Alvin vid kl halv 8 vilket va tidigt för att vara han så vid klockan halv tio gick både ha och jag och la oss i våran säng och somnade i 1,5 timme,känndes som det va välbehövligt eftersom Alvin sover så dåligt på nätterna så får man inte så mycket sömn då heller eftersom han ligger inne hos oss...

Igår däremot va vi borta nästan hela dagen... Vi mötte Mattias och Alma på busshålls platsen för att åka ner tillsammans till Lukas 1års kalas.. Det va jätte lyckat och vi va nästan alla från gruppen det va bara sandra och Wille som saknades...
Runt fyra tiden så va det bara vi kvar vi skulle ju till Emma och Melvin runt fem tiden och eftersom jag inte hittar på den sidan av staden så följde Anna Greger och lukas mig och Alvin dit, Verkligen jätte snällt för annars hade jag irrat bort mig helt totalt... När vi kom till Emma så hade lilla Mellisen fårr öron inflammation, stackarn men han va pigg ändå... Crille kom och hämtade Alvin efter han hade varit och klippt sig för jag och Emam hade vår berömmda vin kväll igår=) Tiden går så fort när man väl sätter igång och börjar tjöta =) helt plötsligt va klockan redan tio och de va dax att åka hem..

Sen fick nog jag ett litet + i kanten igår som lyckades att ta med mig kameran så jag lägger in lite bilder i ett annat inlägg sen...

Nu ska jag ta han om min hulligan som sitter på golvet och gör en massa bus =)
Ha en bra dag... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0