Måndag igen...

Hej hopp...

Nu har det varit ganska så torrt igen på bloggfronten, jag som hade kommit igång bra med att blogga och lägga upp bilder, men det förstördes gensat när jag blev sjuk förra veckan.. Då va det nite så stort prio på att blogga,, Men nu är vi friska igen både jag och Alvin iaf, men nu har crille ist åkt på de... Så vi får hoppas att vi är friksa hela bunten till min familj kommer upp på torsdag...

Förra veckan va som sagt lugnt vi va hemma mesta dels eftersom både Alvin och jag va riktigt förkylda..
Helgen har också varit kanon.. Hunnit med mycket här hemma... Och igår fyllde jag år.. Va ingen speciell dag så utan vi tar och firar det när min familj kommer nästa helg...

På Alvin fronten har det hunnit hända ganska mycket nu på kort tid, han går nu jätte bra, vi har tränat med honom varje kväll nu senaste tiden och det ger faktiskt resultat, han har blivit jätte stabil och har jätte bara balans så det går verkligen frammåt=) Sen har han även börjar skaka på huvudet när han inte vill ha ner mat, han säger något liknanade ord dada, jag tror det kan vara pappa han menar, lika så säger han dääää,tror det kan vara där =) Även när saker och ting tar slut  ex om han får en clementin sen när den är slut så tar han i säg händerna som man kan göra när man säger att nu är det slut eller nu är den borta... Så man märker verkligen att han tar efter oss nu mer och mer.. Men han börar ju närma sig den magiska gränsen nu, bara en vecka till han fyller 1år, detta året har gått så fort, minns ju som igår när jag stog här ute på altanen och putsade fönser när mina värkar började... Helt sjuk fort har det gått...
Nog pratat om detta nu=)

Iveckan har vi lite att stå i inför helgen.. Vi ska ringa till tidningen och sätta in en bild på Alvin, vi ska beställa tårta, ringa om tid för fotograferingen som han ska göra på Söndag...Sen ska vi handla till helgen så vi har mat hemma.. Vi ska även rensa ut kläder till Alvin som han inte kan ha längre och fixa iordning med det. För han kommer få kläder när han fyller år så då vill jag att dom kläderna han inte kan ha mer är bortrensade.. Vi ska även hem till Kajsa och Harry imorgon på en fika.. Va länge sen vi såg dom nu, dom har med varit sjuka så det har blivit ett hopp.. Ska även försöka träffa Emma och Melvin om dom kan någon dag som passar =)

Idag blri det nog bara en lugn dag här hemma.. En sväng till lekplatsen senare när Alvin sovit och fått lite middag... Ha en bra måndag.. Kram...


Alvin en kväll innan han ska sova i förra veckan..


Alvin förra helgen hjälper pappa och fixa iordnnig han pool..


Den fina blommbuketten jag fick av familjen med blommbud i lördags


Utan blixt...


Alvin idag på morgonen i sin nya pyjamas..


Alvin idag efter frukosten, har hittat en av mina sminkpenslar igen..


Kommentarer
Postat av: Emma

Sätt in en annons på internet. Eller alltså ni behöver inte ringa för att sätta in en annons. Funkar lika bra över internet =). Hehe!

Duktiga Alvin som lärt sig gå =)

2009-10-12 @ 20:42:16
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Johanna W

Vad stor han blivit lill killen! Å du GRATTIS i efterskott! Kul att din familj kommer :)

Kram

2009-10-14 @ 08:21:02
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Japp blir på distans då

2009-10-14 @ 13:36:33
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0