Lördag...

God morgon...

Det blev visste ett litet inlägg idag med.. Nu har jag inte så mycket att göra så jag kan lika väl blogga lite...
Vet inte om jag har så mycket vettigt att säga med det får vi se =)

Inatt har Alvin sovit lika dåligt som alla andra nätter ni sista tiden... Han vaknar vid 4 tiden och somanr inte om utan ligger i sängen mellan oss och bökar,vilket gör att man inte sover så jätte bra... Man kan rät va det är få en fot i sidan eller ryggen eller en knytnäve i ansikter och de gär riktigt ont ,särskilt när man inte är berädd...
Men jag hoppas att han kommer vänja sig av med detta att inte sova på sennätterna..Kankse bara är en period han har kommit in i..Man kan iaf hoppas för så här orkar varken Crille eller jag ha det... Att inte få sova på nätterna...

Idag klev Alvin och jag upp vid halv 8, då fick ALvin en  flaska välling och en ny blöja sen va han på glatt morgon  humör... Vi har hjälpts åt han och jag att dammsuga och torka golven i lägenheten nu på morgonen... Skönt att ha det gjort så behöver man inte tänkte på det... Nu ligger både Alvin och Crille och sover... Ska väcka Crille snart så vi kan äta lite frukost jag börjar bli hungrig i min lilla mage nu=)

Idag ska det bli skit väder här i Trollhättan, så typiskt jag ville ju ha fint väder idag... Dels för att jag ska ha folk här ikväll coh dels för vi skulle gjort iordning grillen och Alvin pool idag och ställa in det på vinden.. Men man kanske hinner ut om det blir någon uppehåll mellan regnandet och blåsandet som ska bli idag...
Annars händer inte så mycket mer här hemma idag.. Ska ner och handla lite sen, sen ska Alvins väska packas eftersom han ska sova hos sin farmor inatt.. Jag ska göra mig iodning och maten ska förberedas så det blir säkert fullt upp iaf =)

Nej nu ska jag gå och göra lite frukost så vi kan äta i lugn och ro när lilleman sover=)
Lägger in lite bilder igen.. tycker jag har fått snits på det med bilder nu, försöker lägga in varje gång jag skriver..
Ha en bra lördag.. för det ska vi ha =) Kram


Sötnosen igårkväll.. Somnade mellan mamma och pappa i soffan..


Sötnosen


Min lilla Älskling


Min stora Älskling..


Alvin imorse med sin morgon outfit=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0