ingen rubrik..

nej jag kom inte på någon passande rubrik på detta inlägg.

va ett tag sen jag va här inne och bloggade nu ,men idag känner jag mig nästan tvungan att uppdatera lite.. Iaf lägga upp lite bilder...

Helgen har varit kanon ,Alvin hade ju barnkalas och fick fina paket, annars har det varit lugnt i början på veckan... Idag blir det tvätt, skulle egentligen fått besök med men rebeccas lilla tjej hade busat i natt och inte velat sov så vi får ta det på fredag, hoppas att det blir av då. Men det är ju så när man har små barn då får man räkna med sånt..=)

Imorgon ska iaf jag och Alvin gå bort till ÖF så han får busa med lite barn, jag måste bara ta reda på vilekn tid det är men det löser jag nog lätt =) På kvällen ska jag och Crille gå på bio MJ filmen ska bli grymt kul, både att e filmen och att komma ut på något tillsammans...

Igår dock kom ett tråkigt besked eller kanske man ist ska säga två tråkiga besked. Både Crilles morfar och min morfar gick bort igår... På samma dag, lite konstigt, men det kanske är ödet vem vet.. Så vi får se när det blir begravningar och så, inte alls kul men det är ju livets gång.. alla ska vi ju dit vandra frågan är ju bara hur och när... usch nu blev det lite deppigt...

Alvin däremot han blir bara busigare och busigare för varje dag som går.. Det är alltid något nytt bus varje dag, idag hittade han ett lypsyl som han nu har ätit upp.. så han kommer nog bjasa lent när han väl bestämmer sig för att poopa =)  det märks att han har blivivt mycket sötrre nu bara på någon vecka, han kan så mycket mer och han har även börjat prata långa meningar även om man inte fårstår vad han säger så får man bara hålla med =)

Jag lågger upp lite bilder från kalaset i söndags, har andra bilder med men dom lägger jag in ikväll annars blir det himmla mycket bilder i ett och samma inlägg... 

Ha en bra dag kram

 
Hugo..


Harry


Melvin


Alvin


Lillskrutten=)


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Den ligger i Skogshöjden, men jag tror inte vi kommer få den.. men man kan ju alltid söka.

2009-10-29 @ 15:22:29
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: FASTER THERESE

HALLÅ!!!! Nu får du allt ta och uppdatera lite bättre. Jag är ju faktiskt inte hemma i sverige så jag vill ju kunna läsa om och se min brorsons framgångar!!!!!!



Så skärp te dig!!! ;)

2009-11-07 @ 18:09:52
Postat av: Alvins Farmor

Jag håller med Alvins faster dags att uppdatera

2009-11-08 @ 20:52:43
Postat av: Alvins farmor

Håller med Alvins faster. Dags att uppdatera.

2009-11-08 @ 22:18:27
Postat av: Madelene

Kikar in.. fina bilder..

Gå gärna in på min blogg och var med och delta i en tävling där du kan vinna en gratis fotografering!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0