Fredag...

God eftermiddag...

Hoppas er förmiddag har varit bra..?

Vi är nyss hemmkomna från en promenad ute i det fina vädret.. Vi gick en sväng till lekplatsen så Alvin fick gunga lite.. Han tycker det är jätte kul, har alltid ett stort leende när man börjar gunga honom=) Sen tog vi oss en lite promenad med runt näl ,så vi passade på att säga hej till pappa med eftersom han hade lunch.. Är ju nite så länge tills han kommer hem men Alvin tyckte nog de va kul iaf...
Iförmiddags fick jag äntligen tummen ur att städa toaletten som jag skulle ha gjort i början av veckan.. Men nu va det dax, för jag får ju mina fina flickor till mig imorgon så måste man ju ha rent så dom inte blir avskräckta och vill kissa ute=) hahah

Igår kväll efter middagen så åkte jag med svärmor till Överby köpcenter, det va någon special dag igår dom hade öppet till klockan tio så hon hade lagt undan ett par allväders stövlar till Alvin på coop Sen va det billgit köttfärs och ost med så jag köpt ett packet och en ost.. Passar ju perfekt för imorgon ska jag ju bjuda på tacos tänkte jag... Skulle även ha köpt ett par fleecbyxor till Alvin på P.O.P men dom va slut i hans storlek men dom kommer in nästa vecka så får köpa dom då ist...

I em när Crille slutat ska vi ner till systemet jag måste handla något att dricka till imorgon =) Jag ska inte dricka rödvin som alla andra gånger =) ska även passa på att hyra en film som vi kan kika på ikväll när Alvin har somnat och efter idol... Till middag blir det thaimat =)

Imorgon komemr dagen gå till att dammsuga och torka golven så jag har det rent och fint till kvällen. vi ska även göra iordning Alvins pool och grille så vi kan ställa upp det på vinden...

De va nog allt från mig för idag.. uppdaterar nog på Måndag igen... Kommer ett par bilder från igår när Crille badade med Alvin och dom hade skum i vattnet =) Ha en jätta bra helg kram från oss....


Pappa hittar bara på en massa bus när det är baddax..


En liten Alvin full med skum..
Måste bara till lägga att vi inte badar han i skum varje gång.
Vi har bara gjort det två gången.. Jag är skeptisk till det man inte Crille..


Alvin hittade en dvd film idag och inte vilken dvdsom helt tror han riktar filmens
namn till sin mamma =) hahah


Bjuder på denna det är ju lixom fredag =) Provade rött läppstift idag kanske
ska ha det imorgon ??

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fan va annorlunda du ser ut.... Men det va grymt snyggt!!!

2009-10-02 @ 19:49:59
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0