Fredag äntligen helg...

God morgon eller förmiddag....

Vi har inte upplevt så mycket av morgonen idag eftersom vi klev upp vid halv tio=) Riktiga sömntutor har vi blivit... Nu har iaf Alvin ätit frukost och är påklädd, vi går runt i våra mjukisbyxor=) finns inget bättre att gå runt i när man bara är hemma...

Idag är det äntligen fredag och det innebär en underbar helg med nära och kära,idag ska vi ha upp lite folk här hemma på tacomiddag ikväll, ska bli mysigt, sen ska jag iaf kolla på idol för det kan man ju inte missa =)
Imorgon jag försöka hinna ner till Överby för att köpa en parfym som jag vill ha,som ajg ska få av Crilel för att jag har fyllt år...
lördag kväll ska jag och Emma ut får se om det blir någon annan som hakar på ju fler dessto roligare.. Får se vart det bär av med det ska bli kul iaf.
Söndagen ska Alvin ha barnkalas för sina kompias här hemma, så då blir det nog liv i luckan kan jag tänka mig, precis så det ska vara när man har barnkalas.. Självklart kommer barnens mammor och endel pappor med...

Idag har vi inte så mycket på Schemat igen. skit väder ute idag igen så det blri att hålla sig inne, när Crille kommit hem ska hela familjen ut på öventyr, nja vi ska bara ner till maxi och storhandla=) så vi har någon mat ikväll när folket kommer...

Vi har förresten fått alla fina bilder på Alvin från han fotografering i Söndag så nu ska vi enas om 8 bilder som ska in i ett album, men det går rätt bra vi är eniga om 6 st än så länge, och förtoringen va inget problem att enas om =) Tänkte lägga upp ett par bilder här på bloggen så nu får se...

Sen ska jag ta mig någon att äta förmin mage kurrar=/ ha en bra fredag och helg.. Kram








Detta bil den bilden vi ska förstora upp men i svartvitt...





Bilderna är obrukbara än så länge för det ligger en vatten stämpel i för att man inte ska kunna förstora dom själv
Där av att det står K design fotostudio...


Kommentarer
Postat av: Emma

Gosis!! Jätte fina bilder

2009-10-23 @ 10:34:00
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jättefina =) Vad han växer =)

2009-10-23 @ 10:52:00
URL: http://www.metrobloggen.se/veronciaaa
Postat av: molly

Vicka fina bilder på alvin!!=)



Det e bara bra med oss, hur är det själv?? kram

2009-10-26 @ 08:07:26
URL: http://molly21.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Fina bilder

2009-12-14 @ 19:54:27
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0