Tandläkaren...

God förmiddag!!

Här hemma är vi i full gång, va uppe med tuppen idag, jag vaknade vid kvart i sju och kunde inte  somna om, så jag satte på tv:n i sovrummet coh låg och kikade lite på nyhetsmorgon på 4:an, tills jag såg någon tända och slänga lampan i Alvins rum =) han vaknade vid halv 8,den lilla slö fisen =)
Idag ska Alvin till tandläkaren för första gången under hans livstid, han skulle ju egentligen varit dagen efter han fyllde ett men vi missade den tiden, kanske berodde på att vi skulle vara hos tandläkaren vi 7 då, så vi fick en ny tid idag... Hoppas det går bra och det tror jag att det ska göra, tror bara det är en koll på hur många tänder han har och hur bettet ser ut, dom kanske kommer säga att han inte ska ha nappen så mycket, bara när han sover, men det försöker vi som sagt med, men det är inte alltid så lätt eftersom han har sina nappgömmor överallt i lägenheten... Så rätt vad det är kommer han med en napp i munnen...

Innan vi ska dit måste jag vika lite tvätt och göra oss i ordning, Alvin ska sova och äta innan med. Blir mycket nu på förmiddagen...men det ska nog hinnar med....

Igår hade vi ju inte något planerat förutom tvätt, men så frågade Emma och jag och Alvin ville förlja med till Vattenpalatset, och så blev det, vid halv tre tiden bar det iväg, det va jätte mysigt att komma iväg med barnen och hitta på något så kul...Det belv mycket lek och bus i badet i två timmar höll dom små på, med lite fika emellan... Efter vi badat färdigt körde Emma oss till Maxi där Crille väntade så vi kunde storhandla.. Alvin va jätte gnällig hela tiden eftersom han nog va ganska så trätt efter allt badande och busande så vi fick snabba oss på,när vi kom hem fick han en flaska välling och somnade ganska så snabbt efter det....

Måste säga att jag känner fortfarande lite i armen från sprutan undra när der går över.. Hoppas till lördag då man ska till Ullader och dra i allt, så måste jag ju ha två fungerande armar som inte gör ont =)
Imorgon ska jag svoa hos Emma eftersom vi ska åka halv 5 på morgonen, då slipper hos upp mycket tidigare för att hämta mig här uppe, så det blir den bästa lösningen, så det blir för mig att kolla på idol där hemma imorgon kväll, mina killar får klara sig utan mig en fredag kväll....

Nu ska jag snart ta coh lägga Alvin har börjar bli trött nu eftersom han va uppe vid halv 8, innan dess ska jag ladda upp lite bilder och vika tvätten=) ha en bra torsdag.. Kram


Bad pojkarna =)




Han skulle klättra överallt...




Busungarna =)










Kommentarer
Postat av: Doris

Åh kan vi inte åka till badhuset när jag kommer hem? jag vill oxå bada med alvin...

2009-11-26 @ 12:04:13
Postat av: Julia

fan vad nöjda dom ser ut att vara hehehe :) sötungar

2009-11-26 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0