Packa..


... Japp som rubriken lyder så är en sak på schemat idag att packa... För imorgon tidigt på morgonen åker vi hem till mina föräldrar och syskon i Kalmar, ska bli så skönt att kommer ner dit, va ju ca 1 månad sen vi sågs sist och nästa gång blir inte förrens jul, så imorgon har Crille tagit en semester dag så vi kan åka på morgonen när vi vaknat... Skönt att slippa åka i mörker och sen får vi ju lite mer tid där nere.. Vi ska blandannat hälsa på min barndomskompis Tobias över en fika ,sen ska vi åka en tripp till Ikea med ,vi behöver kolla på en tak lampa till vardagsrummet och sen behöver vi små plast muggar till Alvin så han kan lära sig dricka ur mugg.. Sen kanske vi ska kolla på en barnstol med kan vara bra coh ha en extra när vi får besök, som är ju väldigt bra, och dom tar ju inte någon plats i garderoben heller..

Annars idag när Crilel kommer hem ska han ner till stan och klippa sig så jag och Alvin ska följa med och kika lite i affärerna i stan, inte allt för ofta man är där nere, men jag ska iaf försöka hitta något att köpa till mamma och min lillebror för båda två har hunnit fylla år=) Men det är nog inte några problem att hitta någon jag har mina aningar om vad jag ska köpa =)
Innan dess ska jag hinna att plocka lite här hemma ta fram dammtrasan och köra ett svep samt få någon eller några makiner tvätt körde, vi får se hur långt jag hinner helt enkelt...

Alvin är iaf idag helt feberfri vilket är väldigt skönt, nu är han tillbaka till den gammla vanliga pigga Alvin, jätte skönt att se...

Ni får ha en bra torsdag får se om jag hinner blogga imorgon innan vi åker om inte så får ni ha en jätte bra helg med, för i helgen blir det inte mycket datasittande för min utan jag uppdaterar igen på söndag kväll eller måndag... Kram från oss!





Det nya Alvin har lärt sig, klättra in och slänga ut alla smuts kläder,
han är så full av rackartyg denna ungen, han vet precis hur han ska få sin mamma sysselsatt :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska inte döpa kiddet =P Bara ha namncermoni. Men har ändrat mig till Ikeas. De verkar jäkla bra =) Vad har ni?

2009-11-19 @ 14:15:58
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jo man får väl presenter då också. Tror jag iaf =P Är er stol lätt att rengöra, är den trä eller plast? Det smidiga med Ikeas stol är ju att de verkar lätta att rengöra & lätta att ta med om man skulle behöva.

2009-11-19 @ 14:32:37
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Några vänner har haft hokus pokus och tyckte de var jättesvåra att få riktigt rena. Så man blir lite kluven. Men kan ju börja med den billiga (Ikea) varianten och byta om man inte är nöjd. För att inte tala om hur kluven man blir när man ska hitta en vagn. Usch vad svårt.

2009-11-19 @ 15:13:09
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok men är inte Cresent ett känt märke? Vad gjorde ni med vagnen, köpte ni ny eller fortsatte du bara att vara missnöjd? Emmaljung har jag inte hört talas om, vart köper man dem? Vill gärna känna och klämma på vagnen i butik =)

2009-11-19 @ 16:26:44
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0