Födelsedag....


... idag är det ingen vanlig dag för det är alvins mormors födelsedag hurra hurra hurra=)
Ja som sagt fyller min mamma och Alvins mormor år idag, så henne har vi ringt och grattat nu på fömiddagen...
har även hunnit med att vika lite tvätt som blev tvättat igår ,även bäddat sängarna, dukigt va :P?

Inatt har jag sovit som en prinsessa inte vaknat en endaste gång av Alvin, så jag vet inte om han har sovit inne hos oss i natt eller inte... men hur som helst känner jag mig inte utvilad för det, känner mig trött nästan hela tiden. Vet inte vad det kan bero på , vitaminbrist järnbrist eller bara det tråkiga vädert.. Tänkte jag ska köpa c vitamin nästa gång vi är och handlar, kanske kan bli lite bättre.... hur som helst...

Alvin den lilla fisen har feber, tyckte att han va varm när vi satt och mös i soffan i morse så jag tog tempern på honom och den visade 38.7 så han fick en Alvedon supp, men han är fortfarande pigg inte hängig eller så, men det har han iof aldrig varit hur hög feber han har haft, får se hur länge febern sitter i.. Man blir ju lite nojjig nu i svininfluensatiderna att det skulle kunna vara den, men som sagt han har ju bara lite feber får jag övertala mig om =)

Idag ska vi inte göra något. Bara vara hemma och mysa, Alvin ska nog snart sova lite middag och jag ska passa på att äta lite... Sen blir det bara mys och bus hela dagen...

Glömde skriva igår att Alvin somnar själv nu för tiden.. Jätte duktig har han blivit på det, så nu slipper vi sitta inne och skumpa på honom för att han ska somna. Tror inte jag eller Crille har vant oss än både han och jag väntar nog på ett bakslag, men det verkar inte komma... Han är iaf jätte duktig vår son =)

det va allt fårn mig idag hoppas ni får en kanon måndag=)
Kram




Tänk va roligt man kan ha med en filt =)

(som sagt vi tvättade igår där av tvätthögran på golvet, det ser inte alltid ut så hemma hos oss =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0