Bättringsvägen?!


Ja det är frågan om Alvin är på bättringsvägen, idag när vi vaknade hade han inte någon feber, och han svepte en flaska välling som ingenting, känns bra att han iaf har fått i sig det nu på morgonen...
kvällen igår va mindre rolig vid halv 11 tiden så vaknade Alvin han va helt hysterisk han gallskrek och inget som vi gjorde hjälpte, han ville inte ha någon att dicka eller äta utan han va helt hysterisk har intee sett honom sån innan, han hade ju givervis feber 39.2 men någon supp fick vi inte ge honom för den sköt han bara ut igen, så vi fick vänta ett tag sen fick vi ta i med hårdhanskarna, Crille höll i han och jag höll i rumpan så han inte skulle skjuta ut suppen igen och då fick vi äntligen in en supp, och han fick även i sig lite att dricka sen men det spydde han upp lika fort igen, min stackars kille man blir ju så orolig, men allt blev bättre när suppen gett verkan då blev han lugn och vi fick i han gankaa mycket vatten.... I natt har han med vaknat och skrikit några gånger men då har det bara varit och stoppat i nappen så han han lugnat sig....
Jag hoppas verkligen att febern ger sig snart..

Idag tänkte jag ta tag i saker och ting här hemma städa iordning lite har inte orkat göra något denna veckan.
Men nu måste jag känner jag, skönt och ha städat innan vi ska åka till Kalmar,måste även ta och skura golven för vi har en lite kille här hemma som dreglar jätte mycket, kanske det kan vara tänder på g men jag ser inte något eller känner inte något heller....

Ikväll ska jag till Emma, vi ska ha våran berömda vin kväll ikväll, men idag blir det vitt vin isf rött som all andra gånger, det kommer bli lika mysigt som vanligt är jag säker på =)

Alvins "nya" framster eller nytt och nytt han har kunnat det ett tag nu men jag har inte skrivit det i bloggen innan, är iaf att han har börjat nicka på huvudet nu med =) Han är så söt först skakar han på huvudet sen nickar han =)

Här kommer två bilder på Alvin, så får ni ha en trevlig onsdag.. kram


Bilden tagen i förrgår kväll...


Bilden tagen nu på förmiddagen, han har på sig sina snygga tunnelbanesystems
strumpor som han fick av faster so mhon köpt i London =)


Kommentarer
Postat av: Sahra

Kikar in :) vilken fin pojk du har!! jag gillar din design på bloggen.. kram kram

2009-11-18 @ 15:11:50
URL: http://sahranellange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0