Äntligen...


... är det nog många som tänker nu =) Jag har helt tappat lusten på det här med bloggandet ,men jag får sakta men säkert börja ta upp det igen mest för min familj nere i kalmar och Alvins faster i England som inte träffar Alvin så mycker och ser hans utveckling...

Nu har det ju gått två veckor sen sist jag bloggade ungefär och det har ju hänt ganska så mycket på dom två veckorna, allt kommer jag ju som ni kanske förstår inte sitta och berätta här så skulle jag kunna skriva en hel novell, men några saker är all utveckling av Alvin.. Han har börjat gå på heltid, vilker har gått väldigt fort, han kan även klättra  upp i sängar soffor, han har börjat prata mer inte så många mer ord med meningar nu,fast man fattar ju inte riktigt vad han säger för något =) Men det är härligt att se utvecklingen och att allt går frammåt så fort, man hinner ju inte rikgit med... Snart börjar han på dagis med, den 11 januari så vi har ju hela julen och nyår innan det är dags att ställa om sig till vardagen igen både för mig och Alvin.. vilket kommer bli väldigt nyttigt och skönt...

Helgen som varit har varit bra,  och ganska så slapp... I fredags efter Crille slutat jobbet åkte vi hem till Emma och Robban för en lite spelkväll, vilket va jätte trevligt... Igår va jag och alvin hemma, crille va och hälpte en kompis lite grann på em dagen... idag har vi tvättdag här hemma och sen ska vi åka och handla lite mat....

I veckan har vi inte så mycket planer än med det kommer, det gör det alltid... Ska ringa till BVC imorgon iaf och höra lite om vaccinet mot Svininfluensan ,för jag Vill att Alvin ska ta den sprutan så jag ska höra när dom har tänkt att komma igång med att vaccinera.... sen ska själv klart jag och Alvin ringa och Gratta mormor imorgon som fyller år=)

Jag lägger upp lite bilder från helgen samt några bilder som är tagna under domma två veckorna för nu har jag inte mer att säga.... Som sagt så ska jag bättre mig med bloggandet iaf...
Ha en skön söndag...
Kram

        
Här spelar vi upp till bevis, mycket roligt spel,blev mycket skratt=)

         
Lördags bilder

       
Bilder från Emmaus gård i Uddevalla...


   
Morgon mys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0