Onsdag den 13:de

Godmorgon...

Igår hanns det inte med något bloggande alls vi hade fullt upp hela dagen va inte hemma förrens vi nio igår kväll...
Jag skulle ju egentligen haft besök igår av mammorna från föräldrargruppen men det va bättre att de fikan idag ist.. Så jag ringde till Alvins farmor som va ledig.. Så vi åkte med henne på lite äventyr igår.. Vi va bla och åt hos Crilles farmor..
Sen åkte vi hem till henne på em så kom Crille dit så åt vi lite god mat.. Tacopaj så jätte gott =) Efter de åkte vi hem med Alvin som va jätte trött så hhan fick sova.. Sen hämtade Svärmor och crilles mormor upp mig så åkte vi till coop och handlade lite och sen åkte vi hem och planterade lite blommor hemma hoos svärmor... hon ska även hjälpa mig att plantera lite här ute i slutet av månaden.. För jag ska ha två zink krukor med lite fina växter och blommor i =)

Idag har vi lite på schemat med.. Mammorna kommer hit idag vid kl ett... Får se hur många det blir.. Tänkte iaf bjuda på fruktsallad=) innan dom kommer ska bäde jag och Alvin sova lite... Jag måste sova har inte kunnat sova dom senaste två nätterna utan jag har somnat vid två halv tre och sen är men ju uppe vi halv åtte 8 igen... Så det känns nu att jag måste sova..
Vid klockan sex idag så ska vi vara nere vid Crilles pappas grav det är ett år idag sen han gick bort så det är en tung dag i familjen Gunnarsson idag... Innan ska vi åka och köpa lite blommor som vi ska sätta ner i jorden...

Vad händer annars i veckan då.. Jo imorgon så blir deet nog att vi åker till öf med Emma och jessica och barnen... Får se lite men jag skulle behöva tvätta med så vi har lite rena kläder till helgen så det kommer fin främmat från skåndeland...=) Crilles kusin och hennes kille och dotter kommer upp samt hans moster och hennes gubbe.... Så det full rulle hela helgen... Ska bli så kul att dom kommer ser verkligen fram emot detta...

Nu ska jag gå och ge Alvin lite morgon gröt sen ska vi se om vi kan sova en liten stund... Ha en bra onsdag...
Kramar


Julia får känna på liver som tvåbarns mamma =) Bilden togs i måndags


Alvin ger david en puss =)


Kompisarna med moster Julia =)


På kvällen blev det baddags med pappa...


Våran lilla buse...


Mina bad killar =) (Crille sa någon när jag knäppte där av den konstiga minen)


Med shampo i hela huvudet...


Kommentarer
Postat av: julia

hahaha snygga kort på sletna Julia ;)

2009-05-13 @ 20:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0