Måndag igen..

Hej hopp...

Idag är det måndag igen och ennu en helg som har gått fort förbi...

Sopm sagt iv har ju haft fullt upp i helgen vi har vaknat tidigt och gått och lagt oss sent så lite trätt va man allt igår men kom man i sägen för det nej... =)

som sagt Crilles kusin och hennes familj kom och hälsade på dom har ju fått ett nytillskott i familjen på 11 veckor=) En lite Ebba söt som socker va hon.. Passasde även på att snoza lite bebis =) en underbar doft det är verkligen kärlek.. Alvin luktar ju inte bebis längre....Men skulle haft en burk med den doften i...

Vi har iaf haft jätte trevlig i helgen och nu är det ju helg snart igen för oss=) För på onsdag em åker vi till Kalmar till Alvins mormor och morfar och hälsar på .. Det ska bli jätte kul... Får se vad vi ska hitta på =)

Idag häner inte så mycket träkigt väder är det ute regn och mulet så det blir att hålla oss inne idag ska städa av lite så jag slipper göra allt imorgon,... Alvin har sovit som en kratta i natt.. Han har vaknat och varit orolig flera gånger och jätte ledsen har han varit så han har legat hos oss mesta delen av natten så vi har inte fått mycket somna i natt heller... Ska passa på att vila lite nu när han sover.. Omjag får ro i kroppen jag vet ju att det är massa annat som ska göras...

Alvin blir ju 7 månader idag.. Jag fattar inte vad tiden har tagit vägen den går alldeles för fort... Han börjar verkligen bli en stor kille nu och det märker man...

Nu är det färdigbabblat för mig jag harb inte så mycket mer att säga.. Bilder kommer in senare det ärkar jag inte sitta med nu =) Ha en bra måndag.. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0