Veckan som gått...

Hej hej...

Denna veckan har varkligen varit dåligt med bloggandet.. Men jag har verkligen inte haft tid att blogga.. Det har varit så mycket denna veckan både på dagarna och på kvällarna...
Veckan som varit har vi bland annats träffat julia alvins farmor... Vi har varit ute och shoppat en hel del=) Idag ska vi ner till Överby och träffa Wenche och Hennes son Seth.. Det ska bli kul.. Va länge sen vi sågs... Men vädret ute är verkligen piss det spö regnar ute och jag som skulle gått ner.. Men det blir och springa till bussen och ta den ner... Som tur är ska vi ju vara inne.... Ikväll kommer Alvins faster hit.. Vi ska ju åka till Malmö imorgon tidigt så hon ska sova här.. Crille ska ut på afterworken idag med jobbet... Så jag och faster ska köpa lite mat och dricka rödvin =) Crille skulle ta det lugnt ikväll eftersom han ska köra imrogon... Vi ska åka vid senast sju så vi måste nog gå upp vid halv sex... Känns inte så lockande på en lördag men va gör man inte =) Namngivningen börjar ju kl13 så vi måste vara i tid.. Sen på kvällen ska ¨nog jag och Therese ut i malmö om vi orkar=) Får se om Crille och deras kusin ska vill med också....

Jag lägger in lite bilder från veckan... Det är mestadels kort på när Alvin och crille va ute på lekplatsen...
Ha en bra helg... Så uppdaterar jag när vi är hemma igen på söndag... Bilder blir det med på söndag för jag lär ta ganska så många kort.. Kram på er

       

   

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha då kanske jag träffar Crille på after worken =D

2009-06-12 @ 11:18:49
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0