Torsdag!!

Hej hej bloggen...

Tänkte jag skulle börja blogga lite mer än det har varit den senaste tiden... Får se hur länge jag håller på det =)

Igår va vi iväg hela dagen..... Vi åkte ner till marknaden med Alvins farmor vid halv ett tiden.. Vi gick i stan och kikade lite båda på marknaden och i affärerna sen lunchade vi på Oden huset... Efter det åkte vi ut till Överby och kikade lite med... Alvin fick ett par jätte fina skor och en leksak av farmor igår.. Av mamma fick han ett par shorts =)  Sen letade jag nästan ihjäl mig efter en keps till AAlvin.. Jag va inne i varenda affär där det fanns barn kläder med deet fanns inte en enda som passade hans lilla huvud... Så jag vet inte hur jag ska få tag i en keps... Den han har nu är för liten han får märke i pannan av kepsen så den vägrar jag att ha på honom.... Men dagen för övrigt va lyckad igår... Vi kom hem vid kl 18 jätte trötta.. Eller ja rättaresagt mamma va tött men inte Alvin... Han har fått för sig att inte dova på kvällarna så han är upp till halv 9-9 det är jobbigt för man får ju inte mycket tid utan honom innan man själv ska sova...Han sover inte långa stunder på eftermiddagarna heller så han måste gå på någon överskottsenergi...

Idag torsdag kommer snart Alvins faster hit... Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på .. Men något ska vi göra iaf.. är ju inte så jätte fint väder ute idag heller.. Det är ju sol men det är blåsigt och inte så varmt...
Nej nu ska jag ta och göra iordning mig och LAvin ås vi är klara när hon kommer hit =)

Ha en bra torsdag allaesammans kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0