Söndag...

Hej hej...

Söndag idag då och sista dagen på veckan och det märks verkligen.. Söndagar är verkligen sega och tråkiga...
Vi har hunnit göra lite ganna idag isf men inte något roligt.... Crille har städat trapphuset och klippt gräsmattan..Vi har nämligen så att vi ska göra det sjävla här uppe så blir det avdrag på hyran för att man hjälps åt med det... Så denna vekcan har det varit vår tur.. och självklart sparar med det till söndagen... Jag har grejjat lite här inne medans Alvin sov...
nu har jag precis duschat och gjort mig i ordning så nu håller crille på att göra sig i ordning.. Alvin går runt i sin gå stol och pular lite =) När Crille är färdig ska vi åka och rösta... För min del blir det att rösta på Socialdemokraterna.. Crille vet jag inte vad han ska röta på vi har inte prata om det.. Sen ska vi åka ner till Maxi och handla lite mat och blöjor... Det behövs fyllas på lite...

Mer än så händer inte här hemma idag... Bilder lägger jag upp lite senare idag...
Orkar inte grejja med kamerna nu känner jag eftersom vi snart ska åka...
Veckan som kommer har vi lite planer.. Vilket allti är kul...

Måndag:Julia kommer hit =)
Tisdag: Träffa Susanne och Minna..
Onsdag:Fika hos Jessica..?
Tosdag:
Fredag:På kvällen kommer Alvins faster och kille hit=)

torsdag och fredag har vi inte någon planerat men någon dag blir att tvätta...=)
Så vi har rena klader till vi åker till Malmö...
Tror jag ska få Crille att stanna i malmö på söndagen så vi kan shoppa lite hade varit mysigt när man ändå är där=)

Nähä nu ska jag ta min gnällande som han tycker inte det är så roligt i gåstolen längre... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0