Nationaldagen!

Hej hej...

Idag är det Sveriges nationaldag hur ska ni fira den ??

Själva så firar vi inte den tycker att det är som vilken annan lördag som helst idag... Förutom att vi har kollat lite på nyhetsmorgon som har firat... Och ikväll ska jag kolla på Nationalfirandet på kanal 4 från Skansen.....

Idag händer det inte så mycket här hemma... Vi har haft en lugn morgon sov till kvart i 9 ca.. Sen gick vi upp och ät lite frukost och mös och nu har Alvin sovit en stund och fått i sig lite lunch... Får se om vi kanske åker till överby sneare och fortsätter jakten på keps till Alvin..Dom kanske har fåtti n lite nya?? Man kan ju alltis hoppas.. Får se kanske Crille vill kolla på en ny Shorta som han sk ha nästa helg... Jag har ju hittat det jag ska ha på mig vilket känns skönt.. Att man är ute i god tid och inte i sista minuten som man alltid brukar vara annars....

Ikväll får vi se om det blir grill.. Tror jag allt så länge det är uppehåll så kan man ju grill övm om det hänger regn i luften idag...Och vädret skulle ju vara samma hela helgen och även början på nästa vecka med.. Kallt och dåligt väder... Jag undrar vart sommarvärmen tog vägen.. Va det kanske bara på besök?

Nähe nu ska jag ta och klä på mig dagens outfit sitter här i mjukis det kan man ju inte göra hela dagen....
Det blir inte några bilder idag eftersom jag inte har tagit några bilder med än dom jag la in igår.. Så så enkelt va de =) Nej nu ska jag sluta babbla.. Ha ne bra lördag / Nationaldag... Kramar från oss

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha tackar, men det tycker jag nog inte att jag är. Haha

2009-06-06 @ 21:56:45
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0