Fredag!!

Hej hopp...


Idag är det fredag för alla er som missat det =) Det betyder att alla Trollhättans gymnasium tar studenten idag.. Så i stan lär det vara liv idag och ikväll... Tur att vi bor lite utanför så vi inte märker av det...
Men det är ganska tåkigt väder ute så hoppas inte det bärjar regna det ahde varit tråkigt...

Idag ska vi nite göra alls mycket bara vara hemma.. Det blir nog inte ens en promenad idag.. Är inte så lockande att gå ut när det blåser och regnet hänger i luften... Vi blir nog bara inne och myser... Tvätta ska jag göra idag med nu vid tolv... Det behövs verkligen va en vecka sen sist så nu såg tvättkorgen ut som lutande tornet i pisa... Överfull...
Det är skönt att crille kommer hem vid 4 idag och inte jobbar över till 8 idag igen... Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag kan tänka mig att vi inte gör så mycket.. Får se vad vi ska äta ikväll för gott=) Sen blri det talang på tv:n tror jag.... sen är vår fredag gjord.....

I helgen har vi inte några planer alls får se lite vad vi ska göra... Ta dagarna som dom kommer... Och bara ta det lugnt...
Nästa helg ska vi åka ner till Malmö till Alvins syssling som ska namngivas.. Det ska bli kul....

Igår då... Då kom Alvins faster på besök ganska så tidigt på förmiddagen.. Vid 12 tiden gick vi hem till Alvins farmor för att äta lite luch.. Det blev korstroganoff med ris som va jätte gott.. Det är ju en av mina favoriter... Faster skulle även skriva ut lite papper för hon ksa åka till England i sep och vara auper i några månader....
På em blev det en sväng till överby... Shopping.. båda två köpte skor jätte fina =) Sen va hon min shopping hjälp=) Hon hämtade massa klänningar och jag bara provade.. hittade en jätte fin klänning på HM som jag ksa ha nästa helg tillsammans med skorna som jag hittade... Sen blev det en linne en tröja på gina och ett par mjukis shorts på hm som jag bara ska ha och gå i här hemma =)  När vi va klara på överby åkte vi till stan och köpte sushi.. Jag hade aldrig ätit det förr så jag ville testa.. Det va sådär äckelgott... Men nu har jag testat iaf... =) Men vi åt inte någon rå fisk utan vi åt gravis sushi...=)

Måste bara tillägga att Alvin nog snart kommer få sin 3:dje tand.. För jag ser i han överkäke lite vill ser ut som en tand.. Men det kan nog ta ett tag till innan den bryter igenom...
Nej nu ksa jag passa på att äta lite innan jag ska tvätta.. Alvin sover nu så det är lugn och ro här=)
Ha en bra helg Kramar från oss.....

   
Sushi                                    Alvin                        Faster

Klicka på bildenra så blir dom större..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0