Dåligt med bloggandet

Hej...

Jag orkar verklgien inte blogga nu för tiden jag har inte lust alls... Men tänkte ta tag idet igen imorgon..
Jag har j usagt att jag ska lägga upp bilderm ne jag vill få in alla i datan på hårdisken innan jag lägger ut bilder så jag får i ordning på alla kort.. Nu ligger dom bara på datan och i kameran... Men jag tänkte ta tag i detta imorgon så jag får ut bilderna... Vet att det är många som vill se....

Men som sagt imorgon ska jag ta tag i detta.. Men jag behöver sitta i lugn och ro.. Och det är inte alltid det är lugn och ro här hemma längre =)
Så vi hörs mer imorgon..

Nu ska jag ta hand om min illbatting till son =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0