Äntligen Bilder..

Nu har jag äntligen fått i ordning på alla korten så nu tänkte jag lägga ut lite bilder som va i kameran....
Så håll till godo alla som väntat =)


Stolta föräldrar =) Alvins faster med kille samt Alvins syssling


Alvin sitter i Davids knä..


Sysslingarna Ebba och Alvin


Prinsen...


Alvin gungar på hästen utanför huset i Kalmar


Gunga man pappa är med roligt..


Sen blev det lek i sandlådan med...


Mys på filten i det fina vädret hos momor och morfar..


Bus på golvet här hemma..


Mys med mamma =)


Familje mys i helgen... =)


Man kan säga att han älskar sina nappar =)


Bus med Henke


Alvin  i Tuvas gåstola på hennes kalas.. visst klär han i rosa =)?


Bus på kalaset.. David och Melvin...


Prinsessan som fyllde 1år


mamma Jessica och Tuva öppnar paketen


Jag och sötnosen Ebba...


Mor och son... Kärleken till dig är obeskrivlig min son...

Så det va lite bilder.. Nu ska jag försöka hålla koll på mina bilder så jag kan lägga in iaf varannan dag....
Ha en bra dag kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Den sista bilden på dig och Alvin va jätte fin! Sötnosar!

2009-06-03 @ 10:40:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, det gör vi gärna =) Kanske kan kolla på nån dag nästa vecka? :)

2009-06-03 @ 11:59:39
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj, va hår hon hade Ebba! :)

2009-06-03 @ 18:48:24
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0