Torsdag!

Hej...

Idag har vi varit uppe med tuppen igen =) Kl 10 hade vi nämligen möte med prästen som ska döpa Alvin på Söndag. mötet tog ca en timma sen gick vi hem igen är så kallt ute så jag känner inte för att ta någon promenad idag. Blir att vara hemma ska kolla om det finns någon tvätt tid idag så det blir tvättat till helgen.
just nu är det lugnt på torngatan prinsen sover äntligen, han bökar så innan han somnar så det tar sin lilla stund att söva honom.
Jag funderar på att lägga mig på soffan och vila lite innan jag sätter igång med tvätten sover så dåligt på nätterna jag kan inte somna. Så det blir att man sitter uppe till ett tiden men hoppas det blir bättre snart..

I eftermiddag när Crille kommer hem ska vi upp och kolla på lokalen som vi ska vara i efterdopet. Den litte i Strömslund men vi vet inte riktigt vart. efter det blir det hem och städa av lite så det är rent och snyggt till helgen.=)

Nu kallar soffan på mig=)
Ha en bra dag
Kram


Mammas och Pappas lilla Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0