Tisdag..

Hej...

Idag tog jag och Alvin sovmorgon, vi vaknade inte förrens kl va 10 sen låg vi kvar och mös till kl va halv 11 skönt att vara lite utvilad. Han sover rätt bra nu på nätterna får jag lov att säga. Han vaknar bara en gång på natten och så en gång på morgonen och vill ha mat, sen somnar han om bara man lägger honom i sängen igen. Jätte duktig är han.

Idag blir det inte många knop här hemma, De är skönt att ha en sån dag med. I em ska vi ute och gå med Sofia och Alma en sväng, skönt att komma ut lite även om vädret inte är det bästa här i Trollhättan idag. Inatt kom det mer snö men nu när jag kollat ut spöregnar det.

Nähe nu ska jag ta min lilla prins som ligger på golvet.. Tror minsann han har bajs i blöjan :P

Vi hörs mer ikväll ALLA läsare :P
Kram


Min underbara prins på glatt morgonhumör =)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej! Åhh vilken sötnos han är :)

Hoppas allt är bra i Trollhättan!

Kramar Susanne och Oliver

2009-01-20 @ 13:17:29
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/
Postat av: emilia

hej jo allt är bra här.. hoppas ni har det bra sj.. kram Emilia och Alvin

2009-01-20 @ 15:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0