Tisdag kväll!

Hej igen...

Det blev tyvärr ingen promenad med Sofia och Alma, Alvin skulle äta när dom ville gå ut och gå så vi fick gå själva men det gick med bra va ute i 1 timma ca.. Alvin tycker om att åka vagn nu det är skönt man bara lägger ner honom så somnar han eller så ligger han vaken och kikar lite=)

Om ca en halv timma ska jag kolla på unga mödrar har bärjat följa det tycker det är väldigt bra serie. Sen är det Top Model=)
Nu ligger min minsta älskling i badet =) Han älskar verkligen att bada. Så på lördag börjar babysim. Skickade ju in på nätet en anmälan men den verkande inte ha kommit fram men som tua hade dom tider på lördagar kl 10.30 det är ju perfekt för då kan även Crille vara me alla gånger utan att behöva vara ledig från jobbet.

Måste säga ett stort tack till Emma med som grejjat med min blogg hela dagen. Den blev verkligen jätte fin och du har varit så dukig verkligen.

Nähe nu ska jag umgås lite med familjen så hörs vi imorgon.
Kram


Prinsen i babysittern =)


Vår nya kaffemaskin gör även kaffelatte som uppskattas :P


Dax att torka sig =)

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack detsamma hjärtat! Och du snygg blogg Emma har fått till.. =) Jätte fint! Ses snart!

2009-01-21 @ 11:56:17
URL: http://bullenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0