Tisdag.

Hej....

Idag vaknade vi halv 9 men låg kvar och mös och pratade i sängen till kl va 9 sen va Alvin hungrig så då va det bara upp och göra mat till han...
Om någon timma ska vi ta bussen ner till stan och träffa Emma och Sandra med barn det ska bli jätte trevligt.. VI ska och fiak på Odenhuset.. Sen kanske det blri att kolla lite i affärerna med om man har tur =)
Just nu sover Alvin fick honom och somna för nårga minuter sen han va trött så nu sover lilla prinsen...
Tvätt står på Schemat idag med. Skulle tvätta ikväll egentligen mend jag har tjuvstartat nu så kanske jag inte behöver tvätta så mycket ikväll utan umgås med min son då ist.
Crille ska jobba över idag så han kommer inte hem förrens vid sju tiden.. Sen ska han få åka och handla..
Ska bara skriva ihop en lista först =)
Veckan annars blir rätt lugn.. Imorgon på dagen ska vi inte göra mycket på kvällen ska vi till Sandra Jani och Olivia.. Det ska bli trevligt länge sen man träffade dom nu får se hur stor lilla Olivia har blivit.. Hon föddes i juli någongång...
På tosdag ska vi hem till Sofia och Alma... Det ska bli trevligt det med för det va ett bra tag sen man såg dom..BLev ju inte att vi kude ses idag.

Nähe nu hör jag att tvättmaskinen håller på att centrifugerar så jag tror nog att tvätten snart är klaar...
Men jag kanske hinner med ett inlägg ikväll med ska ta med mig kameran så jag kan fota lite nere i stan=)
Ha det så bra så länge... Kram


Nu sover Prinsen

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad söt han är :) Kul med bilder :)



Kram Veronica

2009-01-27 @ 14:49:36
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicaaa
Postat av: Julia

Sötnöt är han <3.. Får ses någondag här=)

2009-01-27 @ 16:45:24
URL: http://bullenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0