Pizza och Lets Dance =)


Japp idag blev det pizza till lets dance =) Det är alltid mysigt en fredag kväll.. Behövde få i mig lite mat idag eftersom jag inte åt något igår och har knappt ätit något idag heller.. Men de va inte så mycket pizza som fick plats i min mage idag som de brukar få...
Crille jobbade över lite idag så han kom hem vid kl 17.00 ist för 16.00.. så bytta vi bara om lite sen åkte vi ner till Babyproffsen Och köpte påsar till Alvins blöjhink dom tog slut för några dagar sen...
Efter det åkte vi till Maxi skulle inte handla lite Cola mm till kvällen.. Sen tog vi även en sväng till Coop och hälsade på Alvins farmor som jobbar där.. Hon blev lika glad som alltid när hon får se Alvin =)
Sen bar det av till Fontana och hämta pizza (dom godaste pizzorna i stan ) =)

Nu ska jag kolla klart på lets dance sen blir det nog sängen snart eftersom vi ska upp tidigt och bada imorgon =)
Ska inte glömma kameran denna gången...

Vi hörs mer imorgon..
Sov gott kram


Min söt som och hans söta morbror.. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0