Onsdag !

God eftermiddag!!


Idag vaknade jag av att klockan ringde vid halv nio men jag låg kvar i sängen till nio, medans Avlin låg kvar och sov till kl havl tio det va skönt så hann jag klä på mig och sminka mig lite innan han vaknade och jag fick ta hand om honom.
Vi kl tio begav vi oss hem till Alvins farmor som va snäll och tog hand om honom när jag skulle och klippa mig vid halv tolv..
Det va skönt att komma iväg lite och få lite egentid eller vad man ska kallade =) Bli lite ompysslad och uppfrächad=) Så för alla som ver hur jag sett ut innan nu har jag blivit blond igen.. =) (Bilder kommer när jag orkar =))Har svårt att bestämma mig men nu vill jag va blond och jag har en pokjvän/sambo som tycker jag ska va blond.. Jag gjorde jätte mycket slingor idag men jag va ju mörk i undethåret och i utväxten innan så de är inte lika ljust som det andra men de blev bra iaf.. Frisören som gjorde det på mig sa att nästa gång jag kommer, så kommer det bli jämt över hela håret det känns bra... =)
När jag va klar mötte jag upp Julia och sen åkte vi upp så jag fick hämtat min son hos hans farmor medans Julia åkte ner till "donken" och köpte mat =)

Nu har Julia åkt hem och ALvin såver ås det är lugnt  och skönt här hemma nu så jag passar på att blogga. Crille är och klipper sig nu med ås han kommer väll efter fem någongång skulle jag tro.
Vid sju kommer hans killkompis Johan upp hit på en liten fika. Sen blri det top model för hela slanten =)

Idag va Crille och hämtade nycklarna till lokalen vi ska vara i efter Alvins dop så det blir att åka dit imorgon och se hur det ser ut. Han ska ju döpas på Söndag =) Så familjen från Kalmar kommer upp på lördagen Trevligt trevligt...

Nähe nu ska jag lägga mig på soffan en sväng och bara ta det lugnt är lite trött idag...
Vi hörs mer imorgon.
Ha det bra så länge Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0