Måndag.

Hej..

Idag händer det inte mycket.. Alvin har varit lite gnällig idag men no soven han vilket är skönt för han har varit trött men inte kommit till ro..Funderar på att tvätta lite i em när Crille kommit hem.. Tills dess lir det bara att plocka lite här hemma...  Ikväll kommer Susanne Mattias och Minna över på lite fika blev ju lite tårta kvar igår som vi måste bli av med... Sen ska Crille hjälpa Mattias med deras nya kamera lite. Han är ju haj på sånt som har med teknik att göra =)
I veckan har vi inte heller mycket planerat..
Ska försöka få med Sofia och Alma till öppna förskolan imorgon får se om jag lyckas...
Annars skulle det vara kul att träffa Emma Aronsson och Melvin snart :P Va ju ett tag sen vi sågs.. Så om du läser detta kan du ju höra av dig :P

Nähe nu ska jag diska lite tänkte jag så jag får det gjort sen sja hag ta mig lite att äta..
Ha en bra måndag allihopa
Kram

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej!



Strumpbyxorna köpte jag på Triumph (169:-)

Men jag tror att det finns sånna på twilfit också!

Its magic;) hehe.



Roligt det var att läsa om ert dop!

2009-01-27 @ 07:47:20
URL: http://molly21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0