Lördag!

Hej..

Idag blev det tyvärr inget babysim vilket va tråkigt.. Varför blev det inte de då ?
Jo för inatt väckte Crille mig och han hade varit uppe och spytt.. Han hade åkt på samma skit som jag hade i torsdags så idag är det han som ligger deckad i sängen.. Så vi sket i babysimmer eftersom vi vet ju inte om Alvin har det som vi har med.. Han har bajsat jätte mycket dom senaste dagarna och det är löst inte som det brukar så de va lika bra att vara hemma..
Får ta nya tag nästa Lördag..

Idag blir det som sagt lugnt.. Jag tvättar lite nu samtidigt som jag servar Crille med nyopnsoppa mellan varven =)
Har tvätt tid till fyra bara så det blev bara två maskinet tvättade idag men det är lite som blir rent iaf...

Nu ska jag passa på att äta lite för nu sover båda killarna och jag kollar på Semestersvenskarna..
Hade med velat ut och resa =) De får vi göra sen när Alvin blir lite större så han kan vara med och njuta han med =)

Nu blir det lite pizza från igår medans jag väntar på att tvätten ska bli kvar
Ha en bra lördag..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0