Körslaget !

Japp nu har jag kollat klart på körslaget och det va team Hanna som vann.... Har inte följt varenda avsnitt av körslaget men jag tyckte om henne när jag väl har sett programmen... Så de va bra att hon vann tyckte jag =)
Crille är bättre nu men han ligger fortfarande i sängen.. Just nu försöker han sova vår son som inte har somnat än.. Vet inte varför han är så svår sövd idag han har inte sovit alls mycket idag så man tycker att han borde vara trött.. Men han sover nog snart...

Idag har det varit den tråkigaste Lördagen på länge inte kul när Crille ligger sjuk och inte är pigg.. Visst jag har Alvin att ta han om och prata med de är kul, men jag vill ju att Crille ska vara med också.. Men Alvin och jag har tvättat idag blev mer än två maskiner så nu är all tvätt tvättad.. Sen badade jag Alvin eftersom han skulle badat idag på babysimmet men som inte blev av så fick han bada i badkaret med sina badleksaker som han älskar att göra.
För övrigt tycker jag att Alvin ätit dåligt nu dom senaste dagarna han äter med ca 5 timmar emellan och han kanske bara äter mellan 60 till 120ml sen är han mätt så brukar han inte göra.. Man blir ju lite orolig men man får hoppas på att det vänder snart. Kan ju bara vara en period.

Nu tänkte jag sätta på en film eftersom det inte är något bra på tv:n.. Och jag sitter ju här i imn ensamhet nu igen så det finns inte så mycket annat att göra... Trött är man inte heller så gå och lägga sig vill jag inte heller göra....
Nähe detta får vara allt för idag vi hörs mer imorgon.. Hoppas på en mer händelserik dag imorgon annars blir jag tokig =)

Godnatt och sov gott...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0