Fredag!

Hej..

Sorry för en dåligt uppdatering.. Men det har varit sjukstuga här hemma igår. Det började redan natten till igår men att jag hade jätte ont i magen.. Kunde inte ligga och sova på magen som jag alltid annars brukar göra. Jag trodde det va mensvärk eftersom den ska komma nu i dagarna. Men de va det inte.. På morgonen gick jag upp och matade Alvin sen blev det att titta ner i den underbara tolettstolen.. Spydde på morgonen och kännde mig matt i kroppen och yr i huvudet.. Så jag fick ringa hem Crille så han fick ta Alvin så jag inte smitta honom...  Så hela dagen igår tillbringade jag antingen på toan eller i sängen... Men idag är det lite bättre är bara yr i huvudet och matt i kroppen..
Nu har Crille åkt till jobbet och Alvin sover..Hoppas han sover ett tag till så jag kan vila lite eftersom jag inte är helt 100 idag heller..
Jag hoppas dock att jag blir helt frisk tills imorgon för då ska vi och bada med Alvin igen. Då ska jag inte glömma Kamerna heller.
 Ja som ni märker blir det lugnt här hemma idag med.. Blir pizza och lets dane ikväll om jag får i mig något.. Åt inget på hela dagen igår mend de blir lätt så när man mår illa... ingen matlust för fem öre...

Vi hörs mer imorgon....
Ha en bra fredag alla..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0