Fika!

Hej.
Det va så mycket igår kväll så jag hann inte uppdatera på kvällen. Men igår va vi som sagt och fikade med Emma, Sandra, Jessica och alla barnen.. De va jätte trevligt att träffa Emma och Melvin igen mend äver lära känna Sandra och Jessica med barn lite mer..  Efter fikan gick vi en sväng och kollade i affärer men jag hittade ingenting.
Sen skulle jag och ALvin ta bussen hem mend den gick kvart över så Emma Melvin Jessica Och tuva höllsällskap den halvtimman och dne gick fort vill jag lova =) Fanns lite av varje att prata om =)

Sen när vi kom hem blev det lite mys men min underbara son =) Vi låg på golvetoch sjöng och lekte i den mån han kan leka =)
Tvättade gjorde jag även under tiden.
Crille kom hem ca halv åtta igår så han fixade bara i ordning sig sen åkta vi och lämnade Avlin hos hans farmor sen bar det av till Maxi där det blev storhandling. Så nu finns det lite av varje här hemma igen =)

Ja det va dagen igår =)
Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0