Dagen idag...

Hej...

Japp nu har även jag bestämt mig för att skaffa blogg =) Känns som alla har blogg utom jag så jag tog mig i kragen och fick hjälp av Juila att fixa det... Tack Julia =)

Idag har vi varit med Susanne och Minna på Övcerby dom skulle kolla om en present till någon kusin så vi hängde på, skönt att komma ut lite... Vägen dit va inget bekymmer men däremot hem usch och fy vad jobbigt det va i alla uppförsbackar=) Kondisen är inte den bästa nu när man fårr barn den är ännu värre än innan. Så det får bli ändring på de.
Vi halv tre tiden kom Min underbara vän Julia upp till min och Alvin vi satt och "Tjötade" som hon skulle sagt och hon hjälpte mig att förstå mig på bloggen =)
Sen kom Crille hem och åte ner till maxi handlade lite kvälls fika som vi smaskade på =)
Nu har Julia åkt hem och vi donar lite hemma nu...
 
Ikväll blir det sängen tidigt.
Så med bloggande blri det imorgon
GodNatt


Alvin och Julia


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha tjötade jag det var det rätta ordet som jag hade sagt ;).. Gott var fikat också! Tack...

Snygg bild på mig och Alvin<3

2009-01-19 @ 20:18:17
Postat av: Veronica

Vad kul :) denna kommer jag läsa!



Söt han är :)



Kram Vevve

2009-01-20 @ 08:59:05
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicaaa
Postat av: Marie - Williams Mamma ☆

roligt att du skaffat dig en blogg =)

2009-01-20 @ 11:16:15
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: emilia

trevligt att ni tycker det är kul att jag skaffat blogg=)

2009-01-20 @ 15:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0