Vinterland!

Hej..

Gud vad det snöar ute idag.. Vi vaknade vid halv tio idag och jag drog upp persiennen och såg att det snöade och va jätte mycket snö på backen mot vad det va igår... Härligt.. Det är synd att Alvin inte är så stor så man kan åka pulka med honom för då hade vi gått till pulka backen idag.. Men det får bli nästa vinter =) Det ska bli kul .
Idag är det tisdag och här hemma ska det tvättas idag mellan 12 till 16 tänkte jag.. Vi skulle ju tvättat igår man jag orkade bara inte det... Så det får bli idag men jag är inte mer sugen på att tvätta idag om jag ska vara ärligt men det måste göras..
Igår skulle vi ju bara vara hemma men de lyckades vi inte med =)
Emma frågade oss om vi ville följa med till ungaföräldrar som Öf har och det ville vi gärna.. Så jag och Alvin tog bussen ner till stan igår jag orkade inte gå =) Så mätte vi Emma och Jessica sen gick vi och väntade på Marie sen gick vi bort till Öf och där stog Amelie och Hugo och väntade på oss... Det va jätte trevligt att komma dit och prata av sig lite och barnen lekte lite.. Eller ja alla utom Alvin han låg mest och kikade men efter ett tag blev han hungrig så då fick jag mata honom upp i allt =) 
Sen kl 17.30 kom Crille dit och hämtade oss.. Sen åkte vi hem och lgagde lite mat sen kollade jag på Familjen annurolunda och efter det slockande jag.. De va skönt...
Alvin har varit jätte jobbig i natt.. Han vaknade vid halv 1 och vid halv 4 och vid 6 och ville ha mat.. Vet inte om jag kan börja med nan 2 kanske kan vara att han inte blir mätt lika länge..Även att han får 200ml... Så tycker man ju att han inte borde äta så ofta, men han kanske har en tillväxt period? 

Till helgen är det ju fest med alla mammorna.. Det sk bli så kul.. Nedräkningen har börjat :P Vi ska samlas redan vid kl 5 för att äta pizza sen börjar drickandet =) Och sen bär det av till Lipz =) Det ska verkligen bli jätte kul.. =)

Ha en bra tisdag... 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0