Uppföljning av Måndagen

Hej!!

Ja måndagen blev inte som jag trodde jag skrev ju att vi bara skulle vara hemma och att jag skulle tvätta lite..
Men så blev inte fallet.
Pratade lite med Julia på datan och det visade sig att hon va ledig i Måndags och hon skulle passa Silenas David en sväng så jag matade Alvin lite sen åkte vi ner till stan där Julia och David väntade på oss. Vi gick en lite sväng men de va så kallt så vi gick in och kollade lite affärer.. Jag köpte en ny mössa till Alvin en barbapappa mössa =) Jätte fin..
Efter det gick vi till ica och händlade lite mat Kyckling och potatisgratäng blev det. Så traskade vi hem till Julia där Silena väntade och lagade lite mat och umgicks.. Det va mysigt.
Vi åket hem ca halv sex så vi va hemma samtidigt som Crille för han jobbade över lite i måndags.
De va vår måndag blev inte som planerat men den blev bättre än vad vi trodde =)

Tack tjejor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0