Uppdatering från Onsdagen...

Nu sitter vi och slöt tittar lite på tv:n men jag tycker inte det finns något bra på tv:n idag.. Öfrut va det ju Top Model på tisdagar och onsdagar men nu är det slut så nu har jag inget att titta på =)
När Crille kom hem så gjorde han sig i ordning sen åkte vi en sväng till överby skulle titta på en overall till Alvin men de fanns kanpt några kvar och det kan man förstå butikerna börjar ju få in vår kläder nu.. Men de fanns några vi hittade en brun på Lindex som det fick bli plus att vi hittade dregellappar =) till honmo på Exit och en på lindex med..
Sen gick vi till coop och handlade lite mat till Alvin och gröt till honom jag ska börja  ge honom det på morgonen istf ersättning... Får se hur det går , men det blir nog bra... 

Imorgon blir det lite städning här hemma ska blir skönde det behövs dammsugas och dammas av lite...
annars blir det lugnt. Crille ska jobba över så han kommer hem sent imorgon tråkigt....Men det blir ju extra pengar...

Nu tänkte jag sätta på en film finna ju inte något på tv:n som sagt....
Ha en bra onsdags kväll....

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe jasså? :) köpte den också på lindex faktiskt

2009-02-19 @ 16:44:58
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, den hänger vid underkläderna. Är ett helt ställ med olika sorter. Den jag köpte kosta 200kr. Helt sjukt, när man tar på sig den så försvinner magen helt nästan.. Och jag har ju en rätt stor mage annars.. As gött :) fast den är väl inte så jätte skön att ha på sig hela dagarna kan ja tro

2009-02-19 @ 19:50:31
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Nä, men det fanns såna också. Jag har mest problem med magen så köpte en baddräkt typ. Men om du inte tycker om dina ben så kan du ju köpa en sån som går ner

2009-02-19 @ 22:21:13
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0