Tvätt!!


Nu är snart all tvätt tvättad.. Guud vad skönt men det dröjer nog inte många dagar innan korgen är full igen...
Tänkte jag skulle tvätta på söndag igen blir ju mycket tvätt efter babysimmet plus att söndagarna är man ju bara hemma och gör ingenting iaf...
Imorgon ska vi och fika hemma hos Marie och William.. Det ska bli trevligt och se hur dom bor =) Och sen ska det bli trevligt att träffa alla mammor och barn igen =)
Jag tänkte att jag skulle ta och promenera in till stan imorgon i all snön =) Men det kommer bli härligt med en liten promenad.. Det tar ju bara ca en timma ner till stan och det är ju en timma jag brukar gå när jag går här uppe i skogshöjden...
Så Emma jag möter dig och Jessica vid Coop nära imorgon med då? jag tänkte gå lite efter 1 så jag är nere i stan vid halv tre tiden blir det bra ?
Nu sover lillprinsen.. Han somnade tidigare på dagen idag men då sov han bara en halv timma så han va lite trött nu...
Vi har ju börjat med att han inte får sova efter kl 17.00 på kvällarna eftersom han har somnat så sent när han sover efter 17.00.. Vi har testat detta sen i Fredags och det har gått bra han somnar mellan 19-20 på kvällarna det är skönt för då får man lite tid för sig själva...

Ikväll händer inte mycket alls ska kolla på TopModel =)
Sen blir det nog sängen ganska så tidigt ikväll igen det va skönt att sova tidigt... Men jag va ganska pigg när jag va uppe man Alivn i natt vid 1 tiden...

Tog bara några kort från igår lägger in dom...
Ha en bra tisdag


Alvin på öf


Tuva och William Leker på filten =)


Amelie och henns Hugo =) Emma är men på ett litet hörn med =)


Titta mamma vad starka jag har blivit :P


Ligger och myser i sängen med hästen och apan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0