Torsdag...

Godförmiddag...

Ännu en dag närmare lördag =)

Igår va vi ju på fika hos Marie.. Det va jätte trevligt och massa gott bjöds det på =) kladdkaka bullar och kokostoppar =)
Tänkte jag skulle föreslå att vi kan fika hos mig nästa gång om det är intressant =)? det är ju bara Emma som vet hur vi bor...

Idag är det ganska mycket som står på schemat... Nu har jag fått i mig lite att äta och Alvin sover...  Vid ett tiden ska vi traska ner till Överby för att möta upp alla tjejorna för att ta en fika... Det ska bli mysigt.. SKnöt att gå ner med det är nedförsbacke hela vägen men det blir annat hem sen när det bara blir uppför .. Får se om jag går hem det kanske blir så att jag åker bussen =) för jag måste inte och handla lite till baket i em.. Ska ju bara för jag ska ha mamma fika här hemma imorgon för mammorna i föräldrargruppen.. Det ser vi fram emot =)
Efter vi har fikat och kommit hem så ska jag plantera om en blomma som har vissnat köpte en ny igår sne ska jag ställa mig och baka blir bara sockerkakka med apelsin och choklad i... Sen måste vi dammsuga får se om jag kan ta Crille till hjälp med det =) Någon måste ju passa det lille underverket med =)
Igår köpte vi en ny ersättning till Alvin för 4 månader jag tror inte att han blir så mätt så länge på den han hade innan så nu har vi nan 2 istället för 1:an, sne köpte vi även burk mat till honom som han ska få bärja äta nu lite.. Det blev potatis och majs pure. köpte två burkar som jag frös in i en is behållare ås han ska få en sån om dagen nu till en början..

Nu har Alvin vaknat så jag tänkte underhålla honom lte nu.. Sen ska vi göra oss färdiga och gå..
Jag ska försöka uppdatera lite ikväll om jag hinner och orkar...
Ha det så bra så länge


Bilden är tagen igår morse Prinsen är nyvaken =)


Kommentarer
Postat av: Marie

Vore jätte skoj o få se hur ni bor =)

2009-02-12 @ 11:58:39
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0