Tisdag !


....Och vi har inte gjort alls mycket idag.. Kommer bli en slö dag... Jo vi skulle ju få ny kyl och frys idag men så blev inte fallet.. Han som skulle komma hit och bya ringde till Crille och sa att det va någon annan som tagit kylen och frysen så han va tvungen att beställa nya så nästa vecka någon gång ska vi få bytt... Men det gör inte så mycket att vi får vänta lite till... Typiskt nog hade jag ju hunnit tömma skåpen uppe på kyl och frys så det va bara att plocka in allt igen...

Nu sover äntligen Alvin han va svår sövd nu han vaknar så tidigt på morgonen så han är ju jätte trött nu på dagen man han har så svårt att komma till ro... Men nu sover han ett tag hoppas jag... Om någon timma kommer Susanne och Minna hit.. Va ett tag sen man såg dom nu Susanne har ju börjat jobba och Minna är på dagis.. Förut sågs vi var och varannan dag eftersom vi bara bor ett hus från varann.... Det är skönt att ha någon så nära =)
Sen kommer Alvin farmor hit en sväng innan vi ska duscha oss och göra oss iordning för vi ska nog ner till Alvin fadder Martin som kommer hem idag han jobbar ju utomlands men det hade varit mycket oväder i Spanien där han jobbar så han fick komma hem... Vilken tur för idag är det han födelsedag med så vi tänkte åka ner och gratta honom om det är okey med han och hans föräldrar som han bor hos när han är i Trollhättan...

Läste på Sandras blogg om att Saab får ett beslut idag om det ska läggas ner eller inte.. Är inte så insatt i det mer än att jag vet att det är många som blivit sparkade.. Men jag hoppas inte det lägger ner för om det lägger ner så kommer över halva stan vara arbetslösa eftersom det är massa underleverantörer som men kommer läggas ner... Så vi verkligen hoppas på det bästa idag....

Nähe nu tänkte jag lägga in lite bilder på Alvin.. .Bilderna från lördags håller jag på lite till =) Är nog fler som vill se bilderna på Alvin av mina läsare =) Så håll till godo...
Vi hörs....


Söndags fin innan vi ska till Crilles Farmor.. Slipovern är från mormor =)


Detta tycker Alvin om att rulla på kudden =)


Söndagsbus med pappa =) Kudden är helt ner slemmad =)


Alvin chillar framför tv:n


Igår fick Alvin smaka på Baran och äppel pure.. =)


Smakade inte så gott i början =)

Men sen blev det bättre... =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tror de va kl 11 ikväll som de skulle bestämmas

2009-02-17 @ 12:43:42
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Faster

Kom hit med Alvin nån dag då...Bjud in er själva!

2009-02-18 @ 12:20:39
URL: http://sjuryssarochenaskkopp.blogg.se/
Postat av: Doris

Nästan vilken dag som helst. Slutar som senast 16.30. Men Crille är ju inte hemma tills dess ändå. Men ring bara inna så jag hinner städa upp lite..=)

2009-02-18 @ 13:35:24
URL: http://sjuryssarochenaskkopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0