Tisdag!

Hej.

Idag ställde jag klockan på 8 och jag gick upp när den ringde. Alvin sov kvar till halv nio han är allt en liten sjusovare han =)  Vi hade nämligen tid på BVC kl 10.30.. Och jag hade fått för mig att jag skulle gå dit har ju BVC i Källstorp så det blev en liten promenad.. Det är inte så långt som man kan tro. Jag gick vid kl 9.30 och jag va vid Björndalens Skola vid kl 9.42 för er som vet vart den ligger. Så jag va tvungen att sakta ner lite så jag inte skulle komma dit allt för tidigt så jag och Alvin får sitta och vänta. Men jag va där vid 10.05 så det blev iaf att sitta och vänta men Alvin va jätte snäll och jag passade på att ringa min mor det va ett tag sen jag pratade med henne...
Iaf han vägde 6480g och va 63 lång.. Han börjar blir stor kille nu. Nästa gång vi ska dit igen så ska han få två sprutor igen. Så då får pappa följa med. Ska gå dit nästa gång med det va skönt..
Men vi tog bussen hem för jag va trött efter besöket. Vi gick hem till Alvins farmor och fick lite middag som va som alltid god =)
Sen gick vi hem till Sofia och Alma va ett bra tag sen vi sågs så det va jätte kul.. Alma är förr dagen efter Alvin så dom är jämngammla. Hon hade med blivit stor tjej =)
Vi pratade en massa och fikade lite och busade med barnen..
Vi va hemma runt 6 tiden men då va inte Crille hemma han kom hen vid 20.00 ig¨r han jobbade över igår med tråkigt för man får inte mycket tid innan man ska sova ihop.
Alvin har blivit krånglig att söva på kvällarna han somnar inte innan 21 22 på kvällarna.. Det är jobbigt man vill ju gärna ha kvällen för sig själva.. Han är tött men han kan inte somna.ligger bara och bökar.
hoppas det blir bättre.

Ja det va tisdagen det
hoppas alla ni hade en bra tisdag..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0