Söndag!

Hej

Igår va det Söndag och jag hade en data fri dag =) De ni =)
Igår hande inte så himmla mycket jag fick sov morgon till 11 det va skönt sen kom mina pojkar och väkte mig och tyckte att jag skulle gå upp.. När jag va uppstigen och iordning åkte Crille och fixade lite med bilen städade av den och fyllde på olja. Jag busade lite med min son innan han somnade..
Då passade jag på att städa dammade dammsög och torkade golven  så nu är det rent och snyggt här hemma igen iaf ett par dagar =)

På eftermiddagen åkte vi och hälsade på Crilles jobbarkompis och hans familj i Edet.. Det va trevligt dom bjöd på fika och Alvin fick jätte fina kläder, tack så mycket :P
När vi kom hem vid halv åtta tiden blev det att laga lite mat sen blev det att kolla på beck.. både jag och Crille har sett den innan men det fanns inte så mycket annat att kolla ¨på..

Pratade med mamma igår va bestämmde att dom skulle komma till oss över påsk för annars missar vi en gång till av babysimmer eftersom vi har det på Lördagar. Mamma ska fälja med då isf Crille...

Idag måndag händer inte mycket.. Skulle tvättat idag på förmiddagen mend jag tar och tvättar imorgon känner bara för att ta det lugnt. Det blir en liten promenad sen i eftermiddag i det sköna vädret soligt och -3 grader ute =)
Ni får ha en bra start på veckan.,.
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha okej, trist men som sagt vi ses ju på onsdag =)



Ja det kan vi ju göra. Vi kan ju mötas i stan vid kvart över 2 eller nått?

Kram

2009-02-09 @ 10:55:22
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Amelie

Tack! Bockar å bugar

2009-02-09 @ 12:44:07
Postat av: Emma

Vad du är snäll =)

Ja det är ett himla gott gäng :D

2009-02-10 @ 10:40:33
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0